Wednesday 7 January 2009

Makan Angin...

Cuti yang panjang baru-baru ni sempat juga kami sekeluarga manfaatkan dengan bercuti makan angin ke beberapa tempat berdekatan di dalam negara kita ni. Termasuk juga balik ke kampung menziarahi ibubapa dan kaum keluarga.

Antara cuti-cuti tersebut, kami juga menerima kunjungan saudara-mara yang datang bercuti ke Putrajaya dan Lembah Klang. Keluarga K.Mah dari Machang Bubok ke Putrajaya. Dari kiri, Maryam, Cik An, Aisyah, Asma', Sarah, Asfarina. Belakang, Nurul, Amalina, K.Mah dan Syakir








Keluarga abg Badli (imam Masjid Kampar) di rumah kami dan di hadapan Masjid Putra .. gambar kanan: dari kiri- Sarah Syahira, Kak Norie, Abdul Nafi', Abg.Badli, Umair, 'Asim, Zaid dan di depan, Aisyah Syafiqah dan 'Aisyah Huda (anak kami)



Masa mak datang ke rumah anak-anak di Semenyih dan Putrajaya, kami sempat bawak mak ke pantai Bagan Lalang. Dah lama mak tak ke tempat macam ni.. Asalnya nak bawak ke Bukit Fraser, tapi mak taknak sebab takut penat dan muntah. Alhamdulillah mak tak ikut sebab memang jalannya bengkang-bengkok dan kami yang tahan ni pun mabuk dibuatnya.

Menikmati suasana petang di pantai Bagan Lalang





Percutian ke Bukit Fraser pulak asalnya cuma dirancang sehari tanpa bermalam. Tapi dah nak jadi rezeki kami anak beranak, ada bilik kosong di Rumah Peranginan Persekutuan. Jadinya tak jadi kami balik ke Putrajaya... Malam tu kami merasa kesejukan menggigit tulang sampai ke pagi..Grrr












'Aisyah sempat melaram rambut palsu Hanany (anak cu Kimi dan Maksu Miza) he..heh..comelnya





Dari kiri, Zulfadhlain (di hari cukur jambul anak kembar 3), Abg.Azam, Abah (Hj.Abdullah) dan Kawan abah.











'Aisyah, Sarah dan Asma' di hadapan Kellie's Castle











Haaa... ada pun Iqbal.. Kami sempat ziarah Makngah Huzaimah dan Pakngah Wahab di Batu Gajah






No comments:

Post a Comment